Easy weekje - Reisverslag uit Wenatchee, Verenigde Staten van Lisa Haafkes - WaarBenJij.nu Easy weekje - Reisverslag uit Wenatchee, Verenigde Staten van Lisa Haafkes - WaarBenJij.nu

Easy weekje

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

29 September 2011 | Verenigde Staten, Wenatchee

Zondag ben ik niet naar de kerk geweest, heb lekker geskyped met thuis. En daarna hadden we een famiydinner voor de verjaardag van mijn hostzusje en 's avonds had ik de eerste footballtraining voor het homecoming team, was wel leuk!

Maandag ging ik voor het eest met de bus naar school! Toen ik nog ongeveer 30 stappen van de bushalte was raasde de bus voorbij dus ik dacht even dat ik hem gemist had, maar nee! In de bus zaten een paar rare mensen, iemand vroeg meteen of ik een extra paar oortjes had zodat hij muziek kon luisteren, en toen ik zei dat ik dat niet had vroeg die of die mijne kon lenen, uuuh nee!? En even later stapte er een vrouw in die echt leek op een aap! Ze had echt haar overal over haar gezicht en een enorme pukkel op haar wang, echt heel vies.
Ik was een klein beetje te laat, maar geen probleem.
Ik dacht dat ik ook de bus terug naar huis moest nemen maar mijn hostvader stond een half uur te wachten bij de high school om mij op te halen. En ik stapte veel te vroeg uit want alle straten lijken op elkaar, dus ik moest nog een kwartiertje lopen.
Al met al deed ik er een uur over om thuis te komen, en toen ik net 5 minuten thuis was belde mijn hostmama dat ze me op kwam halen want mijn zusjes hadden een teamdinner bij ons thuis, maar ze had geen eten dus ze was van plan om het hele voetbalteam mee uit eten te nemen, maar uiteindelijk was er geen teamdinner dus zijn alleen wij uit eten geweest.

Dinsdag was mijn hostzusje echt jarig, maar ze hadden een uitwedstrijd ongeveer 2,5 uur rijden dus meteen na schooltijd zijn we daar naartoe gereden, onderweg even gestopt bij de Mc Donalds, een smoothie gehaald, de wedstrijd gekeken, het was echt verschrikkelijk koud. Op de terugweg weer gestopt bij de Mc Donalds :p en heb ik lekker de hele weg in de auto geslapen. We waren ongeveer om half 12 thuis. Ze hadden nog net op tijd een auto voor mijn hostzusje gevonden, dus die stond voor haar op de oprit met een grote strik er om toen ze thuis kwam!

Woensdag hadden we weer een footballpractice and meteen daarna was er een Rotary informatieavond op de high school voor de kinderen die volgend jaar op uitwisseling willen, dus was wel leuk dat wij daar bij waren (Paula en ik) zodat ze ons vragen konden stellen enzo. En daarna namen Robin en Richard ons mee uit eten. Ik begon me al aardig Amerikaans te voelen want ik zat daar nog steeds in mijn sportkleren, In Nederland zou ik niet zo snel uit eten gaan in mijn sportkleren :p.

Vandaag hadden mijn zusjes weer een wedstrijd en daarna ben ik naar mijn footballpractice gegaan en daarna zijn we weeer uit eten geweest.
Ook heb ik vandaag mijn Rotary presentatie gedaan en heb ik mijn vaantje gegeven. Ze vonden het allemaal heel leuk en het ging heel goed, ik werd ook meteen uitgenodigd door andere leden om een keer wat leuks te doen en ze hebben me gevraagd om een wishlist te maken, zodat iedereen weet wat ik graag wil doen en ze mij kunnen uitnodigen voor de dingen die zij ook leuk vinden.
De lunch bij de Rotary is niet zo lekker dus voordat we weer terug naar school gingen zijn we nog even langs de Mc Donalds geweest. :p

Morgen is weer een training, en was er iets van een festival, maar ik weet nog niet of ik daar naartoe ga.
Zaterdag gaan we uit eten met de andere opa en oma voor de verjaardag van mijn hostzusje en daarna ga ik met Robin naar een ijshockeywedstrijd, dit is een speciale en we mogen ook na de wedstrijd schaatsen met het team.

Jullie horen snel weer van mij, sorry ik weet dat de pauze's tussen de blogs steeds langer worden, ik probeer het bij te houden..

Dit was zoals jullie lezen een lekker calorieweekje met al die keren uit eten, dus ik ga maar beginnen met hardlopen.

Oohja en super grappig, maandag toen ik op het voetbalveld was van mijn zusje vond ik opeens een klavertje 4, ik was niet aan het zoeken ofzo ik zag het opeens. Ik dacht dat ze niet bestonden omdat ik ze nog nooit had gezien, maar wel dus. En vandaag aan de andere kant van het voetbalveld vond ik er weer 1! Dus dat belooft veel goeds voor de rest van het jaar! :D

Lieeefs xxx



  • 30 September 2011 - 07:29

    Sandra:

    Ha Lies, super om te lezen! Jemig je word tonnetje rond. Nog even en ze houdend e deur voor je open als je bij MC Donalds binnenstapt! Ik ben vanmorgen ook weer begonnen met hardlopen; het is wel prettig hoor! Fijn dat je zo je draai hebt gevonden. En dat je ook echt meedoet in het gastgezin. Houden zo! We gaan vandaag weer een enveloppe voor je posten. Ben benieuwd wanneer deze over is! Dag lieve Lies, xxx

  • 01 Oktober 2011 - 13:34

    Mart VhB:

    Hoi Lies
    Is het daar leuk?
    is het er mooi weer? Hier tussen de 20 en
    25 graden
    Hoe is je engels?
    Zijn de vader en moeder leuk?
    Ik heb nog ge voetbalt en met 11-1 gewonnen.
    groetjes Mart

  • 01 Oktober 2011 - 17:21

    Oma Ine:

    Lieve Lisa,

    Ik zit met Janneke bij de verjaardag van oma Riek. Ze laat mij jouw laatste belevenissen lezen en ik geniet daarvan. Veel uit eten, aanslag op je lijn maar merk wel dat alles naar wens gaat. Ben blij dat alles zo goed gaat, je goed presenteert op de Rotary. Je wordt nog eens beroemd daar. Mijn computer laat het weer eens afweten maar met de hulp van Janneke en haar telefoon kan ik even antwoorden.
    Hopelijk is de mijne snel weer in orde en houden we onze correspondentie bij.

    Heel veel liefs en dikke pakkerd oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Wenatchee

Uitwisseling naar Amerika

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2012

Update

17 November 2011

Rare dag

16 November 2011

Seattle

09 November 2011

Hier is ie dan eindelijk

17 Oktober 2011

Afgelopen dagen
Lisa

Actief sinds 10 Mei 2011
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 34076

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2011 - 18 Juni 2012

Uitwisseling naar Amerika

Landen bezocht: