Seattle - Reisverslag uit Wenatchee, Verenigde Staten van Lisa Haafkes - WaarBenJij.nu Seattle - Reisverslag uit Wenatchee, Verenigde Staten van Lisa Haafkes - WaarBenJij.nu

Seattle

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

16 November 2011 | Verenigde Staten, Wenatchee

Zoals beloofd is hier mijn verslag over Seattle!

Vrijdag was het veteranendag dus was iedereen vrij, dus we zijn 's ochtends rond een uur of 9 vertrokken. Eerst naar Ellensburg om mijn oudste zusje op te halen en toen door naar Seattle. Alleen mijn hostmama, en 2 oudste zusjes gingen mee. Toen we aankwamen in Seattle zijn we meteen naar 'The Space Needle' gegaan, een hele hoge toren, best bekend. Was super mooi, echt een uitzicht over de hele stad en je kon helemaal rondlopen. Daarna hebben we even wat gegeten en hebben we de rest van de dag geshopt. 's Avonds hebben we een hotel gezocht en de volgende morgen gingen we na het ontbijt naar de EMP, een heel groot muziek center, waar je je eigen band kunt vormen en allerlei instrumenten kunt spelen, echt leuk. Daarna hebben we weer wat gegeten en hebben we de rest van de middag geshopt. Dit keer heb ik lekker veel gekocht :). 's Avonds zijn we naar de film geweest, naar een IMAX, bioscoop ik had geen idee wat het, maar de stoelen waren echt super chil, je kon achterover leunen en zo. We zijn naar de gelaarsde kat 3D geweest, was wel een leuke film!
We wilden eerst nog een overnachting maken, maar uiteindelijk zijn we toch door naar huis gereden en waren we 's Avonds laat thuis.

Zondag hebben we niet veel bijzonders gedaan, alleen 's Avonds zijn we uit eten geweest met de familie voor de verjaardag van mijn gastmoeder die dinsdag jarig was.
Maandag moest ik dus snel op zoek naar een cadeau voor haar, dus ik zei dat ik naar een club meeting ging na schooltijd, en heb ik dus bus genomen naar het winkelcentrum. Ik heb een mok voor haar gekocht en heb er met speciale verf 'For the best host mom' op geschreven, met chocolaatjes erin. Het gaat om het idee.
Haar verjaardag zelf was niets bijzonders, en ik ben na schooltijd nog een 1,5 uur gebleven om een toets te maken en om te helpen bij sports med.
En vandaag hadden we een foto met alle sports med kinderen, dus we moesten die kleren naar school, of ons heel snel omkleden. En na schooltijd had ik bowling, was ook heel gezellig. ;)

Wat er de rest van de week gaat gebeuren, ik heb geen idee..

  • 17 November 2011 - 09:02

    Sandra:

    Hee Lies!
    We willen fotoos zien! Van elk nieuwe outfit van je!:) Wat fijn dat Seattle zo leuk was. Wat je hostmam van het kado? Fijn om weer van je te lezen! Liefs San x

  • 23 November 2011 - 19:34

    Minke :

    Ik vind het heel leuk om te lezen wat je meemaakt en ik zou hetnzelf nu ook wel willen.

    Xxx Minke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Wenatchee

Uitwisseling naar Amerika

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2012

Update

17 November 2011

Rare dag

16 November 2011

Seattle

09 November 2011

Hier is ie dan eindelijk

17 Oktober 2011

Afgelopen dagen
Lisa

Actief sinds 10 Mei 2011
Verslag gelezen: 509
Totaal aantal bezoekers 34057

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2011 - 18 Juni 2012

Uitwisseling naar Amerika

Landen bezocht: