Afgelopen week - Reisverslag uit Wenatchee, Verenigde Staten van Lisa Haafkes - WaarBenJij.nu Afgelopen week - Reisverslag uit Wenatchee, Verenigde Staten van Lisa Haafkes - WaarBenJij.nu

Afgelopen week

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

24 September 2011 | Verenigde Staten, Wenatchee

Wat ik maandag heb gedaan kan ik me niet meer herinneren, volgens mij wat het een gewone schooldag. Wat wel grappig was was dat mijn hostmoeder me naar school zou brengen, maar vlak voordat we weg moesten was ze opeens weg, ik kon haar nergens vinden maar haar auto stond er nog wel. Ze bleek weer opnieuw in slaap gevallen te zijn, dus ik riep haar en praatte tegen haar.. geen reactie. En toen zei ik: Ik denk dat we moeten gaan en opeens schrok ze op en een minuut later zaten we in de auto. M'n hostmama in haar pyjama. :p

Dinsdag hadden we om 5 uur een dinner met alle exchangestudenten van onze school en een paar rebounds. Was wel gezellig, maar vooral grappig. De helft kan je bijna niet verstaan, metname de chinesen enzo. Rare lui :p. Ik had stroopwafels meegenomen en een appeltaart gebakken.
Paula en ik zijn in Wenatchee de enige exchangestudents van Rotary. De rest is allemaal met een andere organisatie. Als ik hun verhalen zo hoor ben ik blij dat ik met Rotary gegaan ben.

Woensdag was geloof ik ook niet zo veel bijzonders en donderdag zouden we naar de Rotary gaan, maar dat hoefde op het laatst niet meer, en na schooltijd ben ik met Robin een buspas wezen halen. Dus nu kan ik overal met de bus naartoe, ik moet eigenlijk ook met de bus naar school maar dat vind mijn hostmoeder niet zo'n goed idee :p. Dus het is meer voor noodgevallen. Daarna ben ik met mijn hostmama overal en nergens naartoe geweest, er was nog wat gedoe met haar auto en uiteindelijk waren we pas rond 6 uur thuis, lekker popcorn nuggets gegeten van de KFC want we hadden natuurlijk geen tijd meer om te koken! ;)

Vrijdag ben ik naar de Lion King 3D geweest met Ivy (een rebound from Finland) en met Paula en een andere jongen uit Brazilië. Daarna zijn we naar de football game gegaan want ons schoolteam moest spelen. Was super gezellig met iedereen van school en na de wedstrijd met z'n allen over het veld rennen.

Zaterdag ben ik naar een Rotary Hike geweest, ergens ver boven in de bergen. Was wel leuk, het was niet zo heel ver en het was leuk om even met iedereen te praten, iedereen is zo aardig en geïnteresseerd. Daarna heeft Richard ons meegenomen naar de top van de berg, was een behoorlijk eind, maar het uitzicht was zoo mooi.
en 's avonds ben ik naar een ijshockeywedstrijd geweest, ook super leuk!

Morgen (zondag) gaan we alvast uit eten voor de verjaardag van mijn zusje want ze is dinsdag jarig, en waarschijnlijk eerst naar de kerk denk ik. We zullen zien.

Wel typisch want mijn zusje wordt 16 dus ze krijgt (ofcourse) een auto. Er staat al meer dan een jaar een auto voor haar klaar op de oprit, maar die vind ze toch niet leuk en ze schaamt zich er in zegt ze. Dus ze zijn nu druk op zoek naar een andere. (Grote). Maar het wilde maar niet lukken dus 1 van de opties was dat ze haar moeders auto krijgt en dat haar moeder zo lang in die kleine gaat rijden. Terwijl ondanks dat ze die auto niet leuk vindt hem wel voor een paar weken wilt rijden zegt ze.

Het moet toch niet veel gekker worden?


  • 25 September 2011 - 06:46

    Sandra:

    Ha Lies, ben benieuwd welke auto jij 2 januari krijgt:) wat heerlijk om weer van je te lezen! wat een verhalen, het lijkt wel een film! marte n mette hebben hard gelachen om je hostmams in pyama in de auto:) zo te lezen vermaak je je prima en heb je het goed naar je zin; daar zijn we blij om. Jemig Lies, het lijkt wel alsof je al eeuwen weg bent en dit is nog maar het begin! dit nemen ze je nooit meer af! dag kanjer, liefs van ons 4en xxxx

  • 25 September 2011 - 08:54

    Monique:

    Hai Lies,

    Leuk om weer iets van je te lezen.
    Volgens mij heb je een gezellige week gehad. Jou hostmama zal er wel verschrikt uit hebben gezien toen ze wakker werd, maar gelukkig werd ze niet aangehouden! ( psst..ik heb ook wel eens iemand in de pyjama weg gebracht, jas erover..niemand ziet wat!)
    Goed idee van die appeltaart, viel hij in de smaak?

    Hele dikke kus en knuffel
    xxx

  • 25 September 2011 - 11:21

    Janneke:

    Hai Lies!

    Haha leuk allemaal!
    Volgens mij ben je helemaal ingeburgerd.
    Hmm appeltaart, heb ik nu ook wel zin in.
    Wij hebben gisteren met de band opgetreden in Bills bar. En in tijden niet ZO slecht gespeeld met z'n allen. OEPS! En tot overmaat van ramp zaten er twee dronken dropjes vast in de lift waardoor we de hele bandinstallatie en drumstel niet naar beneden konden krijgen. Dus nu moeten we ook nog weer terug om dat allemaal op te halen. Maar we mogen wel terug komen binnenkort in de grote zaal haha! Dus de eigenaar is vast niet zo muzikaal ;). Al met al waren we pas om 5 uur terug in Borne.
    Zo nu ben jij ook op de hoogte van wat er hier zoal gebeurt ;).
    Dikke kus en heel veel plezier maar weer!

    Xxxx Janneke

  • 26 September 2011 - 14:19

    Oma Ine :

    Hai lieve lies fijn om weer wat van je te horen. Uit je verhalen te lezen vermaak je je prima.je beleefd ook nog eens wat een hostma die in nachtgoed jou weg brengt,alles kan daar ze leven heel gemakkellijk niet teveel van over nemen hoor! Maar goed dat zoveel onderneemt gezellig onder de mensen met op zijn tijd lekker lachen. Ik ben dit weekend met 6dames 3dagen naar Berlijn geweest met de trein en daar met de metro, wat vindt je van je oude oma? Prachtige stad mooi weer genoeg terrassen , woensdag ga ik met 3 dames 3 dagen naar Terschelling.! Je ziet ik verveel me nog niet dus als je nog iets op me lijkt dan kun je mooi oud worden. Lieve Lisa weer tot de volgende keer liefs dikke knuffel van mij.

  • 27 September 2011 - 16:19

    Odette:

    Ha lies,
    wat leuk die verhalen van jou elke keer moet ik er weer om lachen.
    leuk dat je naar die film bent geweest, en dat je veel hebt gelachen. Ik hoop dat je nog meer leuke dingen beleefd daar!
    dikke kus van odette,
    en de rest.

  • 29 September 2011 - 14:44

    Mette:

    hoi hoe is het daar?
    en ik mis jou wel lis en met mij gaat het goed en ik ga altijd donderdag naar jazzdans dus vandag ook en ik moest heeeeeeeeeeeeeeel hart lachen van het verhaal van jou gast moerde in de pjama in de aoto :) liefs mette xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Wenatchee

Uitwisseling naar Amerika

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2012

Update

17 November 2011

Rare dag

16 November 2011

Seattle

09 November 2011

Hier is ie dan eindelijk

17 Oktober 2011

Afgelopen dagen
Lisa

Actief sinds 10 Mei 2011
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 34075

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2011 - 18 Juni 2012

Uitwisseling naar Amerika

Landen bezocht: