Weekend - Reisverslag uit Wenatchee, Verenigde Staten van Lisa Haafkes - WaarBenJij.nu Weekend - Reisverslag uit Wenatchee, Verenigde Staten van Lisa Haafkes - WaarBenJij.nu

Weekend

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

18 September 2011 | Verenigde Staten, Wenatchee

Donderdag hadden mijn zusjes een voetbalwedstrijd en ze hebben gewonnen! Met Sports Med is het allemaal nog een beetje saai want ik mag nog niet echt wat doen, maar er zitten wel leuke meisjes in Sports Med, dus dat maakt het wel gezellig. Helaas was ik het enige meisje bij de wedstrijd van afgelopen donderdag en de jongens waren behoorlijk saai. Maar de wedstrijd op zich was alleen al interessant omdat het zo fanatiek was!

Vrijdag was een leuke dag op school. Ik ga op zoek naar een sport of iets van muziek, ik weet alleen nog niet wat, ik ga sowieso tennissen maar dat is pas in de lente. School is heel leuk en makkelijk maar wel een beetje elke dag hetzelfde, dus ik wil er heel graag wat bij doen. Mijn laagste gemiddelde cijfer tot nu is een B- En ik heb helemaal niks gedaan! Ze geven je overal cijfers voor, zelfs voor het inleveren van een papiertje. En voor mijn vocab test van engels moesten we 10 woordjes leren. :P

Zaterdag zijn we naar de uitwedstrijd geweest van m'n zusjes, het was 2,5 uur rijden dus het was een dagvullend programma! En vandaag was echt een lazy sunday, ook wel lekker.

Heel veel liefs xxxx

Oja en de foto's staan allemaal op facebook!

  • 19 September 2011 - 05:20

    Lisa:

    He Lies!

    Ben benieuwd hoe dat werkt met die cijfers! Wat is een B?
    Ik had verwacht dat je ook wel zou gaan voetballen. Of wordt dat niet wat?
    Ik ga zo je foto's even bekijken.
    Ben aan het wachten of ik misschien gebeld word om in te vallen vandaag.
    Nou veel plezier maar weer!

    Xx

  • 19 September 2011 - 08:43

    Sandra:

    Ha Lies, watch out! before jij het het knows ben je very ingeburgerd! Ik zal FB checken voor fotoos! xxx

  • 19 September 2011 - 10:03

    Oma Ine:

    Lieve Lisa blij weer wat van je te horen.zoals je schrijft vermaak je je prima, al zijn de jongelui aan de saaie kant., geef jij ze maar wat Hollandse humor mee,. Mischien komen ze dan wel los.hoe was de ontmoeting met dat etentje.? Wat was jou bijdrageaan iets Hollands? Volgens mij is Sophie nu naar Woerden geweest! Ik ben benieuwd,hier is alles goed as. Weekend ga ik met 6dames naar Berlijn lijkt me gezellig en een mooie stad. Lieve lies ga zo door veel groetjes en een dikke kus.

  • 21 September 2011 - 17:17

    Monique:

    Hai Lisa,

    Was het etentje met de exchange-student lekker en gezellig, en wat heb jij meegenomen?

    Liefs Monique.


  • 01 Oktober 2011 - 08:44

    Annet Jansen:

    Ook wel eens lekker dat het niet moeilijk is op school, heb je inderdaad tijd voor andere dingen. School is natuurlijk heeeeel belangrijk maar de dingen buiten je schooltijd maken je verblijf daar waarschijnlijk bijzonder. (sorry voor deze opmerking paps en mams) Leuk dat je een sport gaat zoeken, dan ontmoet je weer nieuwe mensen en maak je weer andere dingen mee. Grappig dat je praat over je zusjes, klinkt gezellig en warm, dus jij gaat het wel redden daar!!! ( wij ook niet anders verwacht) wij gaan de tuin in ( Bertus onder protest) om gras te maaien en blad te harken. Jij een heel goed weekend. Lieve groetjes uit Nijverdal Bertus en Annet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Wenatchee

Uitwisseling naar Amerika

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2012

Update

17 November 2011

Rare dag

16 November 2011

Seattle

09 November 2011

Hier is ie dan eindelijk

17 Oktober 2011

Afgelopen dagen
Lisa

Actief sinds 10 Mei 2011
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 34080

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2011 - 18 Juni 2012

Uitwisseling naar Amerika

Landen bezocht: