Weekend - Reisverslag uit Wenatchee, Verenigde Staten van Lisa Haafkes - WaarBenJij.nu Weekend - Reisverslag uit Wenatchee, Verenigde Staten van Lisa Haafkes - WaarBenJij.nu

Weekend

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

06 September 2011 | Verenigde Staten, Wenatchee

Dit was een lang weekend wat maandag was ik vrij omdat het Labor-day was, geen idee wat dat inhoudt. Zaterdag was een rustige dag, we zijn 's middags even naar een voetbalwedstrijd geweest van mijn schoolteam, daarna hebben we even wat gegeten bij Applebee's en hebben we nog even geshopt in het winkelcentrum. Ik moest naar de wc in de winkel en toen ik uit de wc kwam stond er een klein jongetje om de hoek die me vreselijk liet schrikken, ik kon er wel om lachen maar volgens mij dat hij dat ik iemand anders was want hij zei de hele tijd, oh sorry, oh sorry.
Zondag zouden we naar de kerk gaan, maar niemand kwam uit bed dus dat hebben we maar overgeslagen en 's middags zijn we gaan varen. Maandag hebben we weer gevaren, het was echt leuk. Met zo'n opblaasbaar ding achter de boot aan waar je met z'n 3en op kunt liggen, is echt zo grappig. Ik hing op een gegeven moment nog met 3 vingers aan dat ding en mijn zwembroek hing aan mijn tenen, dus ik moest wel loslaten :p. Ik heb vandaag wel veel gelachen. Mijn hostvader probeerde bijvoorbeeld de ramen een beetje af te spoelen met de tuinslang van de buitenkant, maar het water kwam ook naar binnen, de hond viel in het zwembad en ik viel natuurlijk van de boot af :p
Morgen weer school, ben benieuwd! Jullie horen snel weer xxxx

  • 06 September 2011 - 07:12

    Sandra:

    Hi Lisa! Goed zo, lachen is gezond! Fijn dat je zoveel plezier maakt en leuk dat we gisteren even gechat hebben! x

  • 06 September 2011 - 07:51

    Oma En Opa.:

    Hallo Lisa.

    Als wij dat zo lezen lijkt het wel een grote vacantie,wat fijn dat je steeds beter in je vel komt te zitten.
    Heb je al wat foto's gemaakt? wij zijn benieuwd,we lezen je verhalen met veel plezier,pas goed op je zelf,
    dikke knuffel van ons.

  • 06 September 2011 - 07:53

    Janneke:

    Ha Lies!

    Wat een leuk verhaal weer.
    Ben je niet al heel bruin met die temperaturen daar?
    Het weer is hier bagger deze week!
    Mama en ik gaan zo even naar Enschede met Sophie en Loes.
    Zondag hebben ze bij mij achterop de motor gezeten, lachen was dat.
    Als jij terug bent ben je ook aan de beurt hoor ;)!
    Nou ja, slaap lekker! Hier begint alles net weer. Vind t nog steeds vreemd ;)!

    Xxxx

  • 06 September 2011 - 16:40

    Odette:

    ahahaha lisa,
    echt weer n actie voor jou,
    zwembroek onder aan de kont haha.
    maar goed dat je veel gelachen hebt!
    ik wacht op je volgende verslag!:D
    xxxxxxxx

  • 06 September 2011 - 17:32

    Monique:

    Hoi lieve Lies,
    ik zie je al in het water liggen, dubbel van het lachen!
    De boot ziet er leuk uit van de familie.
    Liefs xxx

  • 06 September 2011 - 21:04

    Oma Ine:

    Lieve lies wat heerlijk om te lezen dat je je steeds meer thuis voelt en je goed vermaakt en dat er ook af en toe wat te lachen valt. Wat zul je al lekker bruin zijn, ga zo door ik wacht weer op het volgende bericht, geniet maar van het mooie weer hier is het net herfst veel regen en harde wind. Heel veel liefs en een knuffel .

  • 08 September 2011 - 12:07

    Oma Ine:

    Lieve lies net papa aan de telefoon gehad, daar hoorde ik van dat je een reis naar Canada maakt. Wat een bofkont ben je toch, ik wens je een hele mooie trip toe geniet lekker, wij horen wel hoe het was, hoe lang ga je? Heel veel plezier met vele vershillende nationaliteiten, dikke zoen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Wenatchee

Uitwisseling naar Amerika

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2012

Update

17 November 2011

Rare dag

16 November 2011

Seattle

09 November 2011

Hier is ie dan eindelijk

17 Oktober 2011

Afgelopen dagen
Lisa

Actief sinds 10 Mei 2011
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 34074

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2011 - 18 Juni 2012

Uitwisseling naar Amerika

Landen bezocht: