Maandag en Dinsdag - Reisverslag uit Wenatchee, Verenigde Staten van Lisa Haafkes - WaarBenJij.nu Maandag en Dinsdag - Reisverslag uit Wenatchee, Verenigde Staten van Lisa Haafkes - WaarBenJij.nu

Maandag en Dinsdag

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

29 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Wenatchee

Hoi Allemaal,

Gisteren was wel een leuke dag. Ik ben om half 7 opgestaan om om half 8 bij de winkel van mijn hostmama te zijn, waar ik werd opgehaald door de hostmama van Paula. We zijn naar haar huis gegaan en toen naar de high school. Eerst moesten we op de foto en toen konden we ons rooster ophalen. Mijn rooster is echt belachelijk makkelijk en is elke dag hetzelfde. Het eerste uur heb ik US History, daarna heb ik Leadership, daarna heb ik Gym, na Gym heb ik Sports Medicine, daarna heb ik Engels en het laatste uur heb ik Genetics. En zo dus elke dag hetzelfde, alleen op maandag zijn de lessen korter want dan beginnen we pas om kwart voor 10, super chil na het weekend. We hebben nog even rondgelopen door de school, wat leraren ontmoet en toen zijn we weer naar Paula's huis gegaan om onze spullen te pakken om naar de rivier te gaan. Een vriendin van Paula's moeder ging ook mee en Paula's hostsister. We gingen stroomafwaarts, allemaal in een grote band de rivier af. Het was heel leuk, soms kwamen we wat watervallen tegen of een stroomversnelling. Beetje jammer was dat Paula's band en mijn band al na 5 min lek waren, waardoor we halverwege bij iemand anders in de band moesten gaan zitten. Het was wel leuk, we hebben ongeveer 2,5 uur op het water gedobberd dus mijn buik is nu lekker bruin :p.
's Avonds hadden we een back to school dance op de high school. Paula zei: Ja laten we er heen gaan, kunnen we alvast wat mensen ontmoeten, dus zo gezegd zo gedaan. We waren er nog geen kwartier of Paula ging alleen op een muurtje zitten terwijl ik met wat mensen stond te praten. Ik dacht: Ja zo krijg je nooit vrienden. Misschien ziet het er in Brazilië niet vriendloos uit als je alleen op een muurtje gaat zitten, ik weet het niet.
Ze mocht trouwens eerst niet naar binnen omdat ze een hemdje aan had, met best wel brede bandjes, maar het moesten per see mouwen zijn. (Er waren wel meisjes met zulke korte broekjes dat je hun ondergoed kon zien, maar je moest mouwen!).
Op een gegeven moment kwam er een jongen naar mij toe die vroeg: Hey waar kom je vandaan. Dus ik vertelde dat ik uit Nederland kwam en hij zei meteen ooh cool ik heb een vriend in Nederland en hij heeft mij wat Nederlands geleerd. Dus ik zei oh vertel. Hij zei 'Hallo, ik ben homo', ik dacht eerst dat het een grap was, maar volgens mij was hij echt homo :p.
Toen ik eenmaal weer thuis was waren er nog wat vrienden van mijn hostsister voor haar verjaardag, was ook wel gezellig.

Vandaag heb ik niet veel gedaan, even geskyped met thuis voor de verjaardag van Sophie, leuk om iedereen weer even te zien & daarna heb ik lang geskyped met Bas. :d

Morgen is de eerste schooldag, ik heb er zin in! We beginnen pas om half 12, dus ook niet meteen zo vroeg. Ik ben benieuwd wat het wordt en hoe het er daar aan toe gaat, dus dat zullen jullie morgen horen.

Lieefsxxx

  • 31 Augustus 2011 - 05:09

    Monique:

    Hoi Lies,

    Je rooster klinkt goed, ook je tijden zijn niet verkeerd!
    Beter dan mijn tijden, ga zo weg naar mijn werk.
    Liefs xxx

  • 31 Augustus 2011 - 06:21

    Mark Mart Mette San:

    Hi Lisa! Goed te lezen wat je allemaal onderneemt! En fijn voor jou dat de school gaat beginnen. Krijg je iets meer een 'eigen leventje' lijkt me. Hier gaat alles prima. Ook Mart, Mette en ik gaan maandag weer beginnen. Na een prima lange vakantie is dat ook wel weer goed. Succes dadelijk en veel liefs xxxx

  • 31 Augustus 2011 - 15:20

    Gerry Lucas KoenLott:

    Heey lIsa, We zaten 5 dagen zonder telefoon, tv en internet. Na het onweer van afgelopen week was de modem kapot. Nu is alles weer gemaakt en kunnen we je weer volgen!

    Veel plezier op school!

    liefs xxxx

  • 31 Augustus 2011 - 17:29

    Oma Wies:

    Lieve Lieve Lisa

    Wat geweldig leuk dat ik je gisteren zag op de laptop,je zag er goed uit.Het was wel erg warm bij jou he,
    Vandaag naar school hopelijk maak je
    veel vrienden,dat gaat helemaal lukken met jou.
    Het was gisteren erg gezellig op de verjaardag van sophie,hier gaat alles goed,
    Opa is naar de oogarts geweest en heeft beide ogen laten laiseren,hij kan weer heel goed zien,dus hij krijgt geen hond,ha.ha.veel liefs dag dag,
    love louise,wies oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Wenatchee

Uitwisseling naar Amerika

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2012

Update

17 November 2011

Rare dag

16 November 2011

Seattle

09 November 2011

Hier is ie dan eindelijk

17 Oktober 2011

Afgelopen dagen
Lisa

Actief sinds 10 Mei 2011
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 34072

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2011 - 18 Juni 2012

Uitwisseling naar Amerika

Landen bezocht: