Ellensburg - Reisverslag uit Wenatchee, Verenigde Staten van Lisa Haafkes - WaarBenJij.nu Ellensburg - Reisverslag uit Wenatchee, Verenigde Staten van Lisa Haafkes - WaarBenJij.nu

Ellensburg

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

26 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Wenatchee

Onder het genot van twee heerlijke stroopwafels (die eigenlijk bedoeld waren als cadeautje voor mijn volgende gastgezin) schrijf ik deze blog vanuit mijn bedje.Ik weet dat ik niet moet zeuren en dat het aan mij ligt omdat ik te beleefd ben om om eten te vragen maar die stroopwafels waren dus mijn avondeten.. Ik heb serieus niks gehad vandaag behalve 1 broodje van de subway, gelukkig wel zo'n lange en een zakje chips.
Vanaf nu ga ik het dus helemaal anders doen tijdens het avondeten om er voor te zorgen dat ik wel wat eet. Dat het hier zo gaat wist ik al, dus ik besef me nu dat ik gewoon te beleefd ben. Geeft verder niet want zo val ik wel lekker af!:)
Mijn gastmoeder is echt heel lief, ze wil alles voor me betalen en doen. (Zolang je er maar om vraagt ;)

Gisteren ben ik met mijn oudste gastzusje naar Ellensburg gegaan, waar ze studeert en een appartement heeft met nog twee andere meisjes.
Het was iets meer dan een uur rijden dus toen we aankwamen nam ze me meteen mee naar de pita pit, dat was echt goed spul. Je kunt daar een pitabroodje helemaal vullen met alles wat je lekker vind, gelukkig dat ik daar veelste veel van had gegeten want het bleek ook mijn avondeten te zijn. (We waren daar om 16:00 u). We hebben wat games gespeeld op de xbox met haar kamergenootje en later kwam er nog een vriendin bij, ze hadden daar geen airco dus we zijn later naar een soort van hulsbeek gegaan om een beetje af te koelen. Was wel gezellig. Die vriendin en ik achter in de bak van de pickup-truck want er zaten maar twee stoelen in. Toen we weer bij haar thuis waren hebben we nog even op de xbox gespeeld (Omg wat ben ik daar slecht in) en toen een film gekeken. (Er waren inmiddels nog wat vrienden bij gekomen).
Daarna zijn we gaan slapen en de vanmorgen ben ik met haar mee geweest naar school om boeken te kopen, daarna hebben we ontbeten bij de subway en zijn we terug naar Wenatchee gereden. Eenmaal thuis heeft ze voor mij gordijnen gemaakt (want die had ik nog niet). Ze zijn heel leuk geworden vind ik, heb de stof zelf uitgezocht. Echt lief dat ze dat voor mij maakte. Verder hebben we vandaag niet echt veel bijzonders gedaan, beetje gezwommen en zonnen in de tuin en nog even naar het winkelcentrum.

Morgen ga ik naar een waterpark met Paulina's familie, daar heb ik echt zin in!

Oh en zo zielig toen mijn hostmama thuis kwam had ze in haar broek geplast, maar niemand reageerde er op. Zal wel normaal zijn ofzo. Ik weet zeker dat als mama met een natte broek thuis zou komen dat Sophie, Loes en ik op de grond zouden liggen van het lachen, maar hier niet dus :p

Bye bye, xxxxx

  • 26 Augustus 2011 - 06:23

    Sandra:

    hahaha Lies, die laatste alinea is niet aardig!:) Heb je soms niet het idee dat het Bananasplit is ofzo waar jij in bent beland? Je maakt echt dingen mee waarvan ik denk; dat kan niet, dat bestaat niet, dat laat je je gast'kind' niet gebeuren! Dat is dus kennelijk echt Amerika? Ik kan erg lachen om je manier van schrijven. En wat pak je alle dingen met beide handen aan; goed zo! Geniet ervan! Liefs x

  • 26 Augustus 2011 - 07:14

    Oma Ine:

    Lieve lies het is toch wel een bijzondere Fam. Je moet nu maar beter voor je zelf op komen, straks val je nog van de benen. Je merkt nu onder tussen wel dat wat eten betreft voor je zelf moet zorgen de stroop wafels raken een keer op en dan. Fijn dat ze wel lief voor je zijn. Het is daar wel ieder voor zich. Wij zijn het iets anders gewend,maar ook dat is weer een ervaring rijker. Geniet verder van alle leuke dingen, heel veel liefs dikke zoen oma.

  • 26 Augustus 2011 - 07:22

    Aniek:

    Hee nichtje, zo te horen heb je nog wel vestand van humor haha, leuk hoe je schrijft ik geniet dr van! Nog heel veel plezier daar, en ik wacht op je volgende verslag!:) Dikke kus!

  • 26 Augustus 2011 - 14:29

    Odette:

    Hai Lisa!
    nou toen ik bij je thuis was zei ik dat je daar vast zal aankomen,maar zo te horen valt dat reuze mee;)
    niet bepaald fijn, maar tegelijkertijd ook wel handig voor het afvallen haha,
    nou ik vind dat je het goed vol houdt, en dat je enorm leuk schrijft!
    veel plezier daar en ik hoop dat je nog wat eten krijgt van hun.

    Dikke kus!

  • 26 Augustus 2011 - 17:39

    Tosca:

    Heee Lies.
    Ik ben wel een beetje jaloers hoor! Super cool als ik al die verhalen zo lees! Behalve dat je bijna verhongerd. Anders zeg je toch gewoon dat je dat niet gewend bent?
    Heel veel plezier in het pretpark.

    xx Tosca

  • 26 Augustus 2011 - 18:04

    Monique:

    Hoi lieve Lies,

    Ben blij dat je het anders aan gaat pakken wat het eten betreft.
    Hoor graag van je hoe je maaltijden eruit gaan zien.

    Dikke kus
    xxx

  • 26 Augustus 2011 - 20:23

    Lott:

    Heeii lisa,

    Lijkt me echt superleuk daar!
    Heb je al échte cupcakes geproefd?
    Of beroemde mensen gespot?

    Nog veel plezier daar!

    Xxx Lott

  • 27 Augustus 2011 - 03:22

    Han:

    hoi lisa

    leuk dat we regelmatig van je horen,
    de lijfspreuk van amerika zal wel zijn "ieder voor zich en god voor ons allen"
    gewoon in de koelkast gaan staan en pakken waar je zin aan hebt.
    let wel op dat je niet teveel van die xxxxxxxl cola's drinkt want dan krijg je hetzelfde als je hostmama.

    blijf genieten, groeten han

  • 27 Augustus 2011 - 13:29

    Jose:

    ha lies
    zo je bent alweer een hele ervaring
    rijker, wat gaat het daar anders.
    je moet wel eten hoor gewoon vragen
    hoor anders gaat het niet goed.
    wat lachen met die plas zal wel gewoon zijn daar.
    veel plezier en we mailen.
    liefs jose xxxx

  • 28 Augustus 2011 - 09:03

    Oma En Opa.:

    Hallo Lisa.

    We genieten van jou verhalen,en vinden het leuk de manier waarop je schrijft hoe je de noodransoenen moet aanspreken omdat je toch iets te beleefd bent,misschien moet je bij je volgende gastgezin wel weer omschakelen,kom goed voor je zelf op,geniet,en weet dat we allen met veel plezier jou volgen,groetjes en dikke kussen,oma en opa.

  • 28 Augustus 2011 - 09:19

    Lott:

    Heeii Lisa,

    Lijkt me leuk daar hoor!
    Heb je al échte cupcakes geproefd?
    Of bekende mensen gespot?

    Veel regenachtige en koude kikkerland groetjes van Lott!

  • 28 Augustus 2011 - 13:44

    Angelique Collet:

    Hoi Lisa,

    Wat leuk dat we je zo kunnen volgen. Wel een komische familie als ik het zo lees. Het lijkt of iedereen zijn ding doet en langs elkaar leeft.
    Het zal allemaal wel heel indrukwekkend zijn. Ik zie ook dat het erg warm is, beter dan bij ons met al dat regen.
    Loes heeft deze week ook nog bij ons geslapen, van haar had ik ook al het een en ander gehoord. Zijn gezellig naar Hellendoorn geweest.
    We blijven je volgen. Veel plezier, lekker genieten en vooral goed aan je zelf denken.

    Liefs
    Angelique

  • 28 Augustus 2011 - 16:09

    Janneke:


    Hai Lies!

    Gelukkig ben jij wel een en ander gewend wat plassen betreft :p!
    Gewoon om eten vragen hoor, zo te lezen vinden ze dat helemaal niet erg!
    Ben benieuwd hoe Het was in dat waterpark!

    Xxxx Janneke


  • 29 Augustus 2011 - 02:01

    Florentine Vennix:

    Hi liesss! Wat een leuk verhaaltje! Haha, was grappig dat je hostmama in haar broek had geplast:P Ben blij dat het goed gaat, hier gaat ook alles goed:)! xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Wenatchee

Uitwisseling naar Amerika

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2012

Update

17 November 2011

Rare dag

16 November 2011

Seattle

09 November 2011

Hier is ie dan eindelijk

17 Oktober 2011

Afgelopen dagen
Lisa

Actief sinds 10 Mei 2011
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 34077

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2011 - 18 Juni 2012

Uitwisseling naar Amerika

Landen bezocht: