1e gastgezin - Reisverslag uit Wenatchee, Verenigde Staten van Lisa Haafkes - WaarBenJij.nu 1e gastgezin - Reisverslag uit Wenatchee, Verenigde Staten van Lisa Haafkes - WaarBenJij.nu

1e gastgezin

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

21 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Wenatchee

Oke, ik weet zeker dat jullie gaan lachen.
Vanochtend ben ik opgestaan en heb ik al mijn spullen gepakt want ik ging naar mijn eerste gastgezin! Ik wist dat het een chaotische familie was maar dit!?
Ik kwam aan en buiten was het een zooi, binnen was het een meeeeeeeega zooi, echt overal ligt wat. Ik dacht eerst van oh no, maar je raakt er aan gewend. Ik heb 3 gastzusjes 1 van 20, 1 van 18 en 1 van 16. Ze zijn allemaal heel aardig tegen me. Toen ik hier aankwam zat m'n gastmoeder op de grasmaaier, best een grappig gezicht. Ze hebben 6 auto's, 2 honden, 3 katten en een zwembad. Ik slaap in de kamer van de oudste dochter want zij gaat naar de University. Het is heel anders dan waar ik sliep bij Robin, maar wel oke. Het lag nog vol met kleren en alle troep dus ze hebben eerst alles verplaatst naar een andere kamer, het is echt on-ge-lo-ve-lijk. Ik heb alles een beetje uitgepakt en mijn kamer is sowieso verreweg de netste hier in dit huis. Daarna ben ik met de meisjes wat dingen gaan kopen. Het is zo'n grappig gezicht dat een meisje, nog kleiner dan ik achter het stuur zit van een enorme, Amerikaanse auto, met lekkere harde muziek op en allemaal zonnebrillen op. Ik moest best wel lachen in mezelf. Toen we thuis kwamen gingen de 2 oudsten chinees halen en daarna zijn we met de moeder naar de office store gegaan om schoolspullen te kopen. Ik had 2 tickets gekregen voor roller nogwat, echt een Amerikaans ding, dus meteen daarna ben ik met 1 van de meisjes daar naartoe gegaan, maar het was echt behoorlijk saai dus na 10 minuten zijn we naar een soort cafe gegaan om iets te drinken en daarna naar huis. Het is hier echt anders, soms wel grappig. Iederen loopt hier in chilkleren, ze eten op de bank voor de tv, nadat ze alle kleren en andere dingen die op de bank lagen op de grond hebben gegooid:p 1 van de meisjes drinkt de hele tijd uit een jampot :p Maar ze zijn wel heel leuk. Oohja en ik zag vandaag een 7eleven hier. (voor degenen die weten waar ik het over heb) ;) Best wel grappig.

Bedantk voor al jullie reacties steeds, ik vind het echt leuk om te lezen dat iedereen me volgt en met me mee leeft!

Liefsxxx

  • 21 Augustus 2011 - 06:19

    Han:

    hoi lies

    wat is een 7eleven? je oude oompje weet niet wat dit is.
    lachen zo'n familie daar zal niemend je erop aanspreken als je wat in de hoek gooit.
    als je kunt vind ik het wel leuk als je wat foto's maakt van die grote amerikaanse auto's.
    jammer dat je er zelf niet mag rijden ik zie je al zitten in zo'n grote bak met een cowboyhoed op.

    groetjes en heb veel plezier.

    han


  • 21 Augustus 2011 - 06:40

    René:

    Hallo Lies,
    Het doet me denken aan " Flodder in Amerika". Gelukkig was je iets zooi gewend. Je zussen kunnen er ook wat van. Dit is dan wel een aanpassings moment voor je. Als er iemand netjes op de spullen, je dan ben jij het wel. Hou ons op hoogte. De film "Flodder" was tenslotte ook een kas succes.
    René

  • 21 Augustus 2011 - 06:46

    Monique:



  • 21 Augustus 2011 - 06:49

    Monique:

    Hoi lieve Lies,
    Wat een grappig verhaal, inderdaad lachen, zie het al helemaal voor me!
    Ben benieuwd hoe het verder gaat.
    Dikke kus.

  • 21 Augustus 2011 - 07:23

    Mark Mart Mette San:

    Hoi Lies, we hadden je gezicht wel willen zien toen je bij je gastouders aankwam! Zo te lezen vind je je draai al aardig in het Amerikaanse leven; top! Liefs van ons xxxx

  • 21 Augustus 2011 - 10:35

    Amy:

    Whahahaha 7eleven doet me gelijk denken aan Thailand en de clip van Justin Timberlake haha!

    Oke ze klinken beetje vreemd maar wel leuk haha! heb je tenminste iets om te lachen toch! en wel fijn dat ze een beetje van je leeftijd zijn! ik verwacht natuurlijk wel foto's van de troep he!

    liefsxx

  • 21 Augustus 2011 - 11:51

    Janneke:

    Haha Lies die jampot, wat lachen!
    Lijkt me heerlijk een tijdje in de rommel haha!
    En die chillkleding... Hoe moeten we dat voor ons zien?! ;)
    Haha, veel plezier maar weer!!

    Xx


  • 21 Augustus 2011 - 12:04

    Oma Ine:

    Lieve Lisa naast mij je pa en ma en Loes, met de hulp van hun kan ik je antwoorden . Wat fijn om te lezen dat je in je in je gast gezin bent, dat is wel lachen jij bent natuurlijk verre weg de netste, daar in kun je hun nog heel veel leren.zo zie je de groote verschillen en dat wil je graag. Ik merk wel dat je je aardig thuis gaat voelen en Dat de doet me goed. Veel plezier en we houden contact. Veel liefs en een dikke kus oma.

  • 21 Augustus 2011 - 14:04

    Merle:

    haha wat een grappig verhaal Lies! Zo te horen is het een leuke\gekke familie! Maar die chill kleding is wel echt wat voor jou hè, jij met je jasjes haha :P Super leuk om steeds wat van je te horen! Ik volg je volop!
    Ik ben benieuwd naar de foto's die zullen komen!

    dikke kus xx

  • 21 Augustus 2011 - 14:52

    Mette:

    lieve lisa hoe gaat het met jou met mij gaat het goed en hoe gieng het vandaag met mij gieng het goed vandaag. liefs mette xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 21 Augustus 2011 - 15:01

    Mathijs:

    Mooi dat je het naar je zin hebt. Echt gaaf dat je ons uptodate houdt. Het is leuk om te lezen. Iig nog veel plezier verder en succes verder!! ;) Xx

  • 21 Augustus 2011 - 17:08

    Gonnie:

    Ha Lisa! Wat leuk om je zo te kunnen volgen. Het wordt al bijna een vast ritueel hier in Oostenrijk: eerst 's morgens even kijken of Lisa nog wat heeft geschreven... Wat een nieuwe indrukken en mensen allemaal. Geniet er van. Grusse van allemaal !

  • 22 Augustus 2011 - 11:27

    Laura:

    Hahah, lies dit klinkt allemaal heel goed! (vooral heel grappig!) Volgens mij ga jij die 10 maand het super hebben daar!
    Kijk nu al uit naar je volgende verhaal!
    Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Wenatchee

Uitwisseling naar Amerika

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2012

Update

17 November 2011

Rare dag

16 November 2011

Seattle

09 November 2011

Hier is ie dan eindelijk

17 Oktober 2011

Afgelopen dagen
Lisa

Actief sinds 10 Mei 2011
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 34077

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2011 - 18 Juni 2012

Uitwisseling naar Amerika

Landen bezocht: